3 timmar kvar till skolstart

Klockan är 10, detta innebär att det är 3 timmar tills jag ska vara i skolan.
Det är bra, för det innebär även att jag har sisådär 2 timmar på mig att välja vad jag ska ha på mig i dag. Haha!
"Men är det verkligen så viktigt vad du ha på dig i morgon?" sa mamma i bilen i går.

Det är klart det är. Eller?
Första dagen i skolan efter sommarlovet är lite samma som sista dagen i skolan innan sommarlovet. Man kommer inte i mjukisar.
Jag försökte hitta en svart kavaj i går när jag var i SKHLM men det fanns igen jag direkt föll för.
Hittade en skit cool cerise rosa skinnjacka, men som sagt, här var det ingen rosa.

Nu ska jag fortsätta fixa håret och lägga lite make up.
Mitt hår ser föresten grått ut i dag! Haha. Ska låta bli silverschampoot i kväll när jag duschar. Haha.


Det här är föresten min riktiga hårfärg. Jag diskutera det i går med några i laget.



update: Klädseln fick bli vad den nu blev. Jag orkar inte hålla på och byta och ha mig när min fot är stukad så jag knappt kan gå. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0