Åh vad du luktar gott!

Jag träffade Louise i dag. (En tjej som spelat i mitt lag men som har "gått upp" till elitserien för damer, rikserien)
Jag kramade om henne och min första reaktion var "Åh vad du luktar gott!".
Sen så slog det mig att hon kanske inte ville kramas med mig, efter som att jag hade kört 2 ispass och ett fyspass och inte hade duschat än. Haha. Så jag påpekade det och släppte henne.

"Jag hade tänkt säga att du också luktade gott" skrattade hon fram.

HAHAHAHA. Jo men jag luktade säkert VÄLDIGT gott.

Söta Lollo under vår temafest med laget "fult och färglatt" i våras.
Har faktiskt saknat henne rejält kände jag idag, hon är en riktig glädjespridare.
Kan komma med helt störda tankar och kommentarer. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0