Dagens outfit, lunch och kräftskiveplanering

En dagens, tack. Haha.
Jag ser inte så överdrivet vacker ut, men va fan gör det när min klänning
är urgullig? Haha. Inget smink har jag heller..

Unnade mig själv sushi till lunch också föresten.
Kändes fräsht när det var så varmt ute.


Sen har jag bara ägnat heeeela dagen åt att städa faktiskt.
Jag har nämligen bjudit hit folk på kräftskiva i morgon kväll.
Folk jag känt i snart 5 år som aldrig varit hemma hos mig, förstår ni hur det känns eller? Haha!

Sen har jag skrivit en inköpslista, möblerat om, hittat på en tävling, köpt kräfskiveservetter och ritat upp två "skyltar" så att jag ska kunna skylta så att folk hittar hit! Haha. Kan visa bild senare.


Mamma: Hur många gäster rör det sig om? En? Två?
Jag: HAAHA! Nej inte så få.
Mamma: 25?


Kommentarer
Postat av: Nettan

2009-08-07 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0