En åsikt


(bild lånad från aftonbladet)

Jaha vad säger man? GRATTIS TILL DIG OCKSÅ MADELEINE. Men fuck off på ännu ett bröllop som kommer råna alla skattebetalare. Tragiskt också att det stod i tidningarna i flera veckor om Victoria och Daniels bröllop, medan Madeleine och Jonas bara fått enstaka rubriker.
En annan sak slår mig, är det så att "äldsta" barnet inom kungligheter måste gifta sig först, och att det var därför Jonas friade först nu, några månader senare när det har "lagt" sig kring Victorias bröllop?
Eller är det bara så patetiskt att han också måste visa för svärfar att han minsann också kan skämma bort sin prinsessa?
Personligen tycker jag att Madeleine har en snyggare klädstil och är sötare i allmänhet än Victora. Men det är ju bara min åsikt.

Det rör sig om så många miljoner att det är helt knäppt.  Och vad gör kunga familjen för att förtjäna dem miljonerna?
Vaknar varje morgon och lever loppan med en tanke i bakhuvudet att dem inte kan göra vad som helst efter som att de är kungligheter. Roligt liv?

Släpp Kungligheterna fria och införskaffa republik i Sverige för fasen.

Kommentarer
Postat av: frida

2009-08-12 @ 17:04:47
URL: http://fridahansenn.blogg.se/
Postat av: Lisa

2009-08-12 @ 17:25:26
URL: http://lisart.devote.se
Postat av: Oliwia

2009-08-12 @ 17:42:46
URL: http://liiwan.blogg.se/
Postat av: Izabelle

2009-08-12 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0