Extra träning

Hemma efter ett ispass på 1 h och 20 min med lillebrorslag.(Tumba Team 95) Dem börjar få ont om spelare, och jag ville ha extra träning så jag passade på att köra ett pass. Måste ännu en gång påpeka att det är så OTROLIGT stor skillnad mellan tjej och killhockey.
Förra säsongen körde jag SHS (sweden hockey school) med killar i en vecka (22 ispass) och när jag kom tillbaks till damlaget kände jag bara att hallå? Kör vi inte snabbare än såhär?

Med andra ord är det bra träning, så jag tänker försöka klämma in istid med kill-lag den här säsongen.


Nu ska jag unna mig själv ett varmt bad, silverschampoonering, hårinpackning och lite skön musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0