Flopp på joggingturen

Alltså jag är helt otroligt trött!
Hade tänkt springa, men tydligen var det mami och papi´s 14:onde bröllopsdag så vi skulle i väg och äta middag ute.
Flopp på joggingturen med andra ord.

Klockan är halv tio och jag är så trött så att ögonen inte vill hålla sig öppna.
Ska gå och borsta tänderna, fixa i ordning mig för natten och sen krypa ned i sängen för lite skönhetssömn.

I morgon fortsätter städandet, sen ska mami och jag åka i väg och handla och pynta för kvällen.
Ska bli riktigt kul faktiskt.


Insåg föresten att från och med nästa vecka är sommarlovet officiellt över.

1. Jag jobbar under SHA (Sweden Hockey Academy) i Segeltorps hallen dagtid hela veckan.
2. Våra träningar med laget börjar igen, 4 st bara nästa vecka, och från och med söndag börjar uttagningarna för laget.
3. Jag ska jobba på söndagen då också, efter vårat första ispass.
4. Och efter det så är det bara 4 dagar och sen börjar skolan. Ångest? Jo tack.



Bild från i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0