Förlåt för dålig update



Jag är hemma efter en lång dag.
Jag är känslomässigt kluven.
Jag är trött.
Jag har så mycket att säga, men vet inte hur jag ska få fram det.

Förlåt för dålig update i dag. Jag ska bättra mig.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för natten, sen ska jag lyssna på lite lugn musik och tänka lite innan jag kryper ned.

Egentligen är just nu ett sådant här tillfälle då jag skulle kunna göra en enorm dramatisk målning.
Om jag nu hade haft ordentligt med färg och dukar, vill säga.

Jag lämnar er med underbara Joakim Thåström och låten När vodkan gjort oss vackra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0