Foton

Var ute och fotade lite. Passade på att prata i telefon också, ringde Andrée för att fråga hur det var med honom, vilket var rätt komiskt då han ringde upp långt senare och berättade att han kommit hem från sjukhuset i morse, efter att ha blivit misshandlad i går kväll. Med andra ord var det inte så jätte bra.
Han hade inte känt killarna som gjorde det, dem hade bara hoppat på han och hans kompis. Hur stört är inte det på skala?
Jag fattar inte människor som håller på med våld som hobby. SKAFFA ER ETT LIV FÖR I HELVETE.
Ush, jag blir så sur.


Nettan ringde också, hon hade värsta ångesten inför en jobbgrej. Haha, stackar´n.


Tänkte dela med mig av några foton btw.










Kommentarer
Postat av: johannapanna

2009-08-04 @ 21:33:29
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0