God förmiddag.

God förmiddag.
Klockan är 12, och jag är fortfarande mätt från igår. Haha!
Sjukt varmt i dag också, fy fasen.

I dag ska jag ta det lugnt och ladda upp inför morgon dagen. Skulle egentligen behöva träna, men känner att det nog är en bättre idé att vila. Jag har trots allt ändå lägret i morgon, och sen tränings på kvällen.(även om jag är ledare på lägret)

Ska gå och fixa frillan, sminka mig lite och äta lite äppelpaj innan det tar slut.

Måste även påpeka att "inne på klubben" måste vara världens sämsta mest krystade låt.
Skön takt men det enda dem säger är "inne på klubben". Dessutom känns musikvideon som något man spelat in hemma.
Han går omkring i en matbutik iförd en orange Marc´O Polo jacka, medan en massa folk dansar omrking honom.
Hela videon är dessutom i en enda tagning, så ögat hinner minst sagt tröttna. Sjukt tråkigt.
Lite samma klass som Svennebanan videon.

Nåväl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0