God morgon

God morgon.
Har sovit som törnrosa, djupt och länge, men är ändå trött.
Fattar inte vad det är med mig och mor´nar.
Just i dag fick jag något att vara arg på när jag vaknade och gick upp också; Att min bror dricker upp hela våra Bravojuice.
Onödigt att vara sur på, ja. Men glaset han tog grymmer runt 7-9 dl. Och en BRAVO är på runt 20.

Nåväl. Börjar om mindre än en timme så ska göra mig i ordning, fixa skavsåren och komma på något positivt med dagen så jag inte kommer grinig till skolan. MTV och ZTV är mina bästa vänner så här dags på morgonen, slår på högst volym så jag hör vart jag än befinner mig i huset. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0