Hemma



Hemma efter 12 (!) timmar hemifrån, i stan. Trött som en gud, men jag har roat mig i alla fall.

Köpt en del grejer, ätit onyttigt som fan, tagit en promenad på djurgården och sett en sexig komedi med Aston Kutcher (stavas det så?).

I morgon (läs idag) blir det match tillsammans med Linden mot SSK.
Dem behövde låna folk så jag och några andra från mitt lag får hoppa in.
Ska bli jäkligt roligt måste jag säga.

Ska försöka lägga in bilder på allt senare, hade tagit hela 103 bilder i dag. Jag menar, hur hann jag med det?












Orkar inte ladda upp fler nu. Fler foton kommer senare.

Kommentarer
Postat av: heej :)

2009-08-31 @ 15:56:27
URL: http://empizz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

2009-08-31 @ 18:15:33
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0