Hemma, dagens outfit och andra trevligheter

Hemma efter träning.
Sjukt mentalt påfrestande att inte kunna vara med på allt, i rädsla för att pajja foten ännu mera. JÄVLA SKIT FOT!


Unnade mig en mintkrokant i hallen, och mår nu allmänt bra. Haha.
Nettan undrade om jag ville hem till henne och se film nu i kväll, Twillight (för 3e gången för min del).
Rädd för att somna om vi kollar på film..

Någon annat jag är sugen på är att åka och kolla på Prezeltown i Södertälje.. (typ rock festival?)

Den som lever får se!

Dagens outfit är föresten en lång marinblå kofta med extra stor "krage" och ett par gråa strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0