Hemma

Kom just hem. Jag, mamma och bror åkte först och hälsade på gammelfarmor. Upptäckte föresten på ett kort att jag hade två otroligt tydliga egenskaper utseende mässigt med gammelfarfar. Kan ni förstå hur STÖRT det kändes eller?
(Aldrig träffat honom då han dog när min mamma var 12 år)
Jag har som en linje mellan käken och örat, exakt som honom, och sen en så kallad "rump" haka.

(Linjen är någorlunda synlig på bilden som är OTROLIGT gammal)


Vi tittade även förbi min mammas morbror och familj, gick på donken och stannade då jag absolut behövde kissa. Haha.
Tragiskt att alla fjortisar i Katrineholm hänger vid mcdonalds. Hörde dem säga saker som "ska vi dra till stan" och då kunde jag inte låta bli att börja asgarva. HAHAHA. Det finns inget att kalla "stan" i Katrineholm. Det är fan landet, en liten håla.
HAHAHAHAAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0