Izabelle och Nettan

Just det! Glömde berätta om min dag.
I dag gick jag LÅNGT LÅNGT LÅNGT med Izabelle, vi vandrade omkring i nästan 4(!) timmar.
Köpte dock både dricka och glass så blev väl ingen ordentlig förbränning i alla fall. Haha.
Skönt att träffa henne i alla fall, hon är så otroligt klok måste jag bara få påpeka. Allt hon säger känns så vettigt..

Kvällen spenderades med Nettan, vii tog också en promenad, dock inte i 4 timmar..
Sen bänkade vi oss framför TV:n med Ramlösa jordgubb lime och Nettan läste SOLO.
Vi spanade in vårat senaste "favorit" program Sexeducation. Det är lite som att titta på komedi varje gång.
Liksom herre gud? Hur obildade är folk egentligen?


Nu ska jag krypa ned i sängen och hoppas på bra väder i morgon också.

Kommentarer
Postat av: Nettan

2009-08-06 @ 16:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0