Katastrof.

God morgon.
Klockan är 9.00 och jag är redan vaken. Katastrof.
Hade tänkt ta en big time sovmorgon i dag, men så blev det inte.

Så nu när jag ändå är vaken ska jag göra något ordentligt av min dag.
Min övriga familj är med min lillebror på turnering, och åkte redan vi 6-7 tiden i morse. Hua.


Nettan och jag hade tänkt gå på bio i kväll. Vet inte riktigt vad vi ska se då men.. :)
Vill nog åka in till stan redan vid lunch och gå lite i affärer och njuta av livet helt enkelt.
(Nu slog mig tanken om svininfluensan igen, hahaha.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0