Kick- Ge mig mer

Inledde morgonen med en halvtimmes snack med Nettan i telefon. Hahaaha! Hon är ju för jävla rolig. Haha.
Sen slog jag på tv:n och möttes av den här låten och insåg att jag faktiskt tycker den är bra!



Nu ska jag hoppa in i dushen och sen ska jag möta upp Izabelle om 1,5 timme ungefär.

Föresten har det kommit fram på sistone att jätte många av dem jag känner läser min blogg, så jag tänkte att alla som hittar hit och läser det här får jätte gärna lämna en kommentar och skriva sitt namn. :)


Take care.

Kommentarer
Postat av: johannapanna

2009-08-05 @ 20:43:55
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0