Kräftskivan över

Då var skivan över och jag är helt gudomligt trött.
Trevligt värre var det i alla fall! Ett jätte tack till er som kom, jag uppskattar verkligen erat sällskap.
Har otroligt mycket kräftor, räkor, bröd, äppelpaj med vaniljsås, godis, chips, cheeze cracker, dipp, gurk, paprika och morotsstavar kvar här hemma. Haha.

Kommer lägga in bilder vart efter. :)

I morgon tänker jag sova ut, och sedan ska mami och jag åka i väg och fira min gammelfarmor som fyllt år. (Hela 86 år gammal!)  Och sen ska jag troligtvis ta och bada med Izabelle, och plocka i hop mina grejer inför SHA nu på måndag.


Nästa fredag är det i alla fall spikat nästa datum för vårat lilla gäng att ses, middag hemma hos Matilda.
Ser jag fram emot faktiskt, dessutom är det oerhört fint hemma hos Matilda.

(Önskar någon att jag tar bort en bild så gör jag givetvis det)
   
 




 På min balkong där vi höll till..








Kommentarer
Postat av: Izabelle

2009-08-09 @ 03:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0