Min blogg går inte att komma in på?

Jahapp, då är det ännu en person som hört av sig och sagt att det inte går att komma in på min blogg.
Jag får maila dem på blogg.se och fråga varför, för det är ju väldigt märkligt!

Funderar på att åka i väg och njuta av den sista "fria" dagen den här sommaren. Fy fan vad hemskt. RIP Sommaren 2009.
Det är fint väder dessutom, vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över det.
Ledsen för att skolan börjar nu när det fina vädret är på väg tillbaks, eller glad över att det inte regnar?

Nåväl, nu ska jag gå och fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0