Mina garderober

Nu är alla fall större procentantalet av mina kläder i mina garderober. Tillfällig städning, kallar vi det här.
I garderoberna har jag dock inga skor eller yterkläder. :)


Min träningsgarderob (kläder jag tränar i, och typ t-shirt och grejer jag sällan använder i allmänhet)

Min vardagliga garderob (helt enkelt det jag har på mig när jag inte tränar. Haha.)



Alltså, det sjuka är att i verkligheten känns det som att det är väldigt mycket mer kläder än vad det ser ut att vara på bild..
Nåväl. :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0