Om jag bara kunde..

I fall jag kunde tvinga dig att läsa det här.
Så skulle jag bara säga att en dag, en vacker dag, så ska jag få dig att ångra dig.
Jag vet vad som är rätt, jag vet när jag mår bäst och i dag är en dag annorlunda i går.
Du är saknad. Du är egoistisk och självupptagen.
Jag har gråtit, jag har hatat, jag har skrattat, jag har gett upp.

Du lever i din egen värld. En värld där jag inte längre får ta plats.
Du är en ö i mitt hav, som långsamt flyter bort som en lossnad del av fastlandet.
Jag var trodde, var övertygad, men jag hade fel.
Ditt patetiska beslut får mig att vilja såra dig som du sårat mig.
Jag hatar, jag saknar, jag älskar.
Jag trodde jag hade glömt och lämnat. Stod på mina egna ben.

Men likt förbannat kan en tanke bara sparka undan dem för mig.



Enya- We are free now

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-08-22 @ 12:04:17
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0