Saknat.

Johanna här kommenterar du!


Johanna Jovéer, jag saknar dig.

Fick jordens gulligaste sms av henne att hon läste min blogg och gillade den och allt möjligt. Åh, jag blir så otroligt glad!
Har träffat tjejen en gång under hela sommaren, på tok för lite känner jag. Hon är en riktig sköning och energispridare alltså. :D


En annan person som det var ett tag sen jag träffade är Izabelle
, så i morgon vid 12 kommer hon hit så ska vi ta en promenad och avsluta med en glass eller sådär. Saknat henne med faktiskt. :)




Åh, jag älskar att leva mitt liv. Helt ärligt det är helt fantastiskt just nu. Det saknas INGENTING.
Jag har tid att träffa folk, att göra saker jag vill göra, att göra saker jag måste göra, att träna och folk hör av sig hela tiden.
Jag känner mig så sjukt mer omtyckt nu efter att det tagit slut med mitt ex. För nu får jag ta del av så mycket mer kärlek, från fler personer, personer jag trivs med, skrattar med, uppskattar och älskar precis som de är.
Ni vet själva vilka ni är hoppas jag, tack för att ni finns, jag finns för er också.

Kommentarer
Postat av: Tilda

2009-08-05 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0