Sjukt nöjd

Sjukt nöjd med min träningsmässiga prestation idag.
(Något ni förmodligen inte kommer kunna läsa så ofta..)
Det känns att musklerna är påväg nu!
Brukar alltid köra situps med en 10kilos vikt i famnen, i dag när jag hade gjort 40 st i rad utan paus så kändes det fortfarande inget i mage. Sjukt skön känsla.
Cyklade 11,7 km på 20 min som uppvärmning inför ispasset.

Ispass 50 min, trampade på ganska bra med tanke på mitt nuvarande handikapp, den stukade foten.
Och efter ispasset "cyklade jag ned" och körde lite med hantlar en kvart.

Känner mig oerhört fräsh och taggad.
Det mest negativa är att jag verkligen noterade hur stört fult det är med manliga vadmuskler.
HEJ HEJ TRANSVESTIT JENNIFER.


Nu ska jag hoppa i en snabb dusch och sen måste jag sätta mig med läxan. Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0