Tidsfördriv

Alla som börjar skolan måste svara!

Vilken klass börjar du? Rörligbild MP08R. 2:an på gymnasiet.

Vilken skola går du på? Tumba gymnasium.

Vad ska bli roligast med att börja skolan igen? Att träffa alla igen.

Vad ska bli tråkigast med att börja skolan? Att sommaren är slut och helt plöstlig kom en massa "Måsten" in i bilden.

Vad har du saknat mest med skolan under sommaren? Eh? Kanske några personer, annars inget.

Vem har du saknat mest från skolan? Oj, svårt att bara peka ut en.

Vilken lärare ska bli roligast att träffa igen? Haha. Finns bara en rolig lärare, PIRJO!

Får du betyg i år? Ja. Det hoppas jag verkligen.

Vilka betyg vill du ha? Satsar på allt utom G och IG.

Vilka betyg tror du att du kommer få? Det jag siktat in mig på..

Vilket ämne ska blir roligast? Oj, det upptäcker vi.

Vilket ämne ska bli tråkigast? Hm.. Engelskan, men det får jag pina mig igenom. Det är faktiskt bara tråkigt för att jag är rätt dålig på att prata och har rätt kasst ordförråd.

Vem på din skola är snyggast? Hm.. Bra fråga. Finns ju 1500 pers att välja på så..

Får du någon ny i din klass i år? Inte av vad jag vet.

Tror du att du kommer förändras under detta året? Ja, det vore ju tråkigt om utvecklingen stod still.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0