Träning och en matchtröja

Var och tränade i lite mer än 1 timme på gymmet i ishallen i dag. Skönt som tusan, jag ÄLSKAR att gymma där.

1. Det finns inga biffiga super pumpade män med armar större än mina hockeylår som tar sina 45 kg medan jag står där med mina 8 kg.

2. Det är ofta man är själv där. Hur skönt på en skala är det inte att ha ett helt gym, hög grym musik och en massa träningsmöjligheter, helt för sig själv. (!?)

3. När jag tränar med laget så har man trevligt social sällskap, och kan "trigga" varandra och ge beröm.
Som en pepp för sig själv och varandra.




Fick dessutom veta i dag att jag kommit med i laget.
3 veckors uttagningar, 20 st som har kämpat om platserna, och jag är en av dem 10 som får en matchtröja.
Känns bra, otroligt bra.
Ska göra allt för att visa att jag ska behålla den och utveckla mig på alla stadier den här säsongen.
Är sjukt taggad och kan nu sikta ännu högre.

Bra jobbat, till mig själv.
Och ett tack till mina lagkamrater som gör mig till en bättre person och spelare.

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

2009-08-31 @ 21:52:30
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Patrik

2009-08-31 @ 22:49:31
Postat av: David

2009-09-01 @ 00:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0