Bevisa min längd?

En kille kommenterade att han inte trodde jag var 175 cm lång, för att jag "såg kortare ut". Haha?
Jag ska vara ärlig, jag är 174,6 eller något i stil med det. Men va fan..?

Kan ju bero på att dem flesta bilderna på mig är jag själv som tagit, självutlösare och tar man kort med någon, så sitter man ju precis bredvid varandra så då syns ju inte längdskillanden.
Haha. Dessutom har jag inte så många bilder på mig, då jag alltid är den som fotar..

Dessutom är flera av mina kompisar ganska långa. Matilda tex är ju faktiskt längre än mig.


Letade som en tok bland bilderna för att hitta något som kunde bevisa mina ca 175 cm, men fann inte så mycket.




På bilden är jag den till vänster, Matilda är den till höger.(Hon är typ nästan 180 cm lång..) Notera att bilden är ett år gammal, jag är blondare, har längre hår, matilda har också förändrats en del och ah...Har svårt själv att leva med att jag just publicerade den..

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-08-06 @ 10:54:47
URL: http://jhoannaa.blogg.se/
Postat av: Tilda

2009-08-07 @ 01:53:25
URL: http://milltan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0