Spökhästen

Föresten! Glömt att berätta.
Som det flesta vet/förstått så spelar jag ishockey. Ungefär 100 m från hallen ligger även ett stall, tro det eller ej.
Med LEVANDE hästar, haha!
Dem har två hagar, och mellan dessa hagar brukar vi jogga för att komma till spåren i närheten.

Igår när jag, Amanda, Tilly och Johanna skulle "värma upp" inför träningen upptäckte vi en häst som inte var som alla andra.
Han/Hon saknade nämligen ett öga!
Förstår ni hur läskigt det var eller?!
- Jag är rädd för hästar, vanliga hästar.
En häst utan öga var ju skräckfilmsnivå 8 av 10, mitt under ljusa dagen.


Fy tusan. Ser inte fram emot att jogga där i vintermörkret sena kvällar!



En annan sak. Hästar har ju ögonen på sidan? Ser dem rakt fram ordentligt?
Och om hästen bara har ett öga, så ser den ju bara åt ena hållet, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0