Mitt schemalagda liv

http://hediiin.blogg.se/images/2009/p110809_09-3201_48888130.jpg
(bild tagen av Linnea) Vad är det föresten för en sak Maria (närmast hittåt) har på huvudet? HAHA!

Hemma efter ännu en dag i kära Segeltorpshallen.
Efter som att jag också är med på dem flesta övningarna, och dessutom fysade i dag igen så har jag VÄRLDENS träningsvärk. Mamma kom och hämtade mig när jag slutade och stannade vid Stadium påvägen hem för att köpa en träningsgrej. Fick 2 st t-shirts att träna i, tack Mami.

Tog den sista (!!!) biten äppelpaj från kräfskivan också.
Tydligen hade alla andra i min familj tagit av den, och nu återstod bara en bit, som jag tog. Det sjuka är att det var en jätte stor, verkligen jätte stor form, och säkert 75% av pajen var kvar efter att alla tagit sig en bit under middagen i lördags. Med andra ord har mina 3 familjemedlemmar tjockat sig rejält. TJOCKSMOCKAR! Sur som tusan blev jag också, då jag själv bara hade hunnit med en enda bit. Haha.

Hade det inte varit så ostadigt väder hade jag kanske orkat ringa någon och hittat på något, men icke.





Måste även berätta att mitt liv numera är påväg att övergå från "sommarlov" till "vardagslivet".

Detta innebär att jag numera vet exakt vad jag ska göra vad, när och med vem vilka, vad jag ska ha med mig, ha förberett och säga redan en vecka i förväg. Schemalagt liv AB.
Fast samtidigt så vet jag inte vad "att ha tråkigt för att man inte har något att göra" är.

I morgon: Jobba på SHA. (Sweden Hockey Academy) Fysträning 1,5 tim.
Torsdag: Jobba på SHA. Fysträning 1 tim + provning av overall till laget.
Fredag:Jobba på SHA. Middag hemma hos Matilda. Kommer missa en del då jag slutar kl 17 men men.
Lördag:The Voice i kungsan med Nettan.
Söndag: Lagets första ispass samt ett teoritest. Sen ska jag jobba under bilbingot i Tumba.

Kommande 3 veckor har även 4 pass i veckan utsatta, dessa träningarn kommer även vara en del i den "uttagning" som sker för att komma med i det lag jag har spelat i, och vill platsa i även kommande säsong. Hard work, work, med andra ord.

Segeltorps IF dam2 våran 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0