Idag och outfiten

Hemma efter så sjuukt lång i dag. Bara varit i skolan och in till stan fram och tillbaks för hälsotestet.
Hade Matte B för första gången i dag. Haha, läraren var en störtskön 50+ are som trodde sig vara en sådan som förstår sig på eleverna. Haha.

Jäävligt mycket ekvationer för att vara första gången också. Typ i kvadrat och bla bla bla.
Matte är ganska lätt när man väl sätter sig in i det och ser mönstret i saker och ting.
Men det är samtidigt rätt segt och bara sitta och skriva siffror.
Men men.. Ville absolut läsa den kursen då den klassas som "Nödvändig" många gånger.


Tänkte jag skulle langa dagens slarviga outfit också.
      
Notera mina pösiga chinos. SJUKT sköna.

Kommentarer
Postat av: tilda

2009-08-25 @ 19:36:41
URL: http://milltan.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-28 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0