Thevoice 09




Jo tack, det upplevde vi allt.
Ingen fattade vad som hände först. Helt plötsligt ungefär 6 m bakom där vi stod börjar folk springa åt alla håll.
Några sekunder senare börjar det svida i ögon,nästa och munnen. Jag hinner för en halv sekund tänka att "det är någon typ av gas" och tar handen och kniper igen näsan, blundar och tar den andra handen för munnen.
(Ska jag vara ärlig tänkte jag att, ÅH NEJ, jag vill inte dö som judarna i Auschwitz.)
Någon minut senare hade paniken, kaoset och svedan lagt sig. Förstörde rätt mycket för artisen på scenen faktiskt.
Nåväl.. Haha.

Har haft en sjukt rolig kväll! Dansat så mina fötter hade 7st(!) enorma vattenblåsor,(tills jag klippte hål på dem..) och är helt sandiga, mitt hår vart dygnsurt i regnet och jag och Nettan fortsatte dansa med alla omkring oss. Haha. Sjungit har man gjort en del också, så rösten kommer väl säga sitt snart också. Men men..
Det är ju bara gratiskonsert i kungsan 3 ggr per år. ;D

Hade med min kameran men har inte tagit en enda bild. Var för upptagen med att dansa och sjunga med i låtarna.

Jag och Nettan hade en glamourös middag på Max också
. Haha. Jag beställde en GI-kycklingburgare, och istället för ramlösa och bönsallad tog jag pommesfrit och cola. Haha. Flopp på det där med banting!

Kommentarer
Postat av: Julia

2009-08-17 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0