Håkan Hellström

Läste i Lizzy's blogg att Håkan Hellström ska spela på grönan den 4:e september.
Med andra ord är jag på Grönan den 4:e september.

Har sett Håkan spela live en gång förut tillsammans med mitt ex i en park i Mariehamn.
Jag sjöng i flera timmar och var allmänt lycklig.

Min mamma brukar säga att han är dålig på att sjunga, men vad gör det när han är ett musikaliskt underverk i övrigt?
Han låtar är känsla, konst och jag känner sådan samhörighet med hans musik. Jag mår liksom otroligt bra av den.

Det är bara tråkigt att jag är ganska ensam i min umgängeskrets att dyrka Håkan
.. Så jag får väl stå helt ensam bland okända människor på Grönan och sjunga på i alla fall.
 
Håkan Hellström - Det är så jag säger det


Det här är den låten som gjorde att jag "fann" Håkan. En helt fantastiskt fin låt.
http://gossthlm.files.wordpress.com/2009/04/hakan_hellstrom_5.jpg
bildkälla här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0