Joggingrunda

Sjukt trött. I går var en fantastisk dag. Men det känns i kroppen så att säga.
Fy fan vad trött jag är!

Vaknade tidigare i morse, men somnade om, och nu är ingen i mn familj hemma. Hm..?

Ska i väg på thevoice i kväll med Nettan och troligtvis Julia.
Det sämsta med gratiskonserter är att det går omkring 2000 miljoner små fjortisar och tycker att dem är såå häftiga som har sina kattsträck, vita läppar, korta kjolar, skjots, och urringade tröjor med pushup när dem är typ 11 år.
Men men..
Jag är ju inte där för deras skull liksom..?

på min "att göra lista" i dag står enstaka saker.
- duscha.
- åka in till stan senare i kväll.

Funderar på att ta en kortare runda nu innan duschen. Min kropp behöver göra sig av med slaggen och "mjuka" upp lite.

update: det blev en powerwalk istället då knäna stejkade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0