2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja i år var ett händelserikt år
.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag direkt avlade några.

3. Blev någon som du känner förälder i år?
Ja.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, thank god för det.

5.Vilka länder besökte du?
Räknas Sverige och finland? Haha.


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja. Massor, men 2010 ska bli nice.


7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
20/5.


8. Vad var din största framgång 2009?
Hur jag utvecklades som person och stärkte mig själv.


Sakna mitt långa hår. :(

9. Största misstaget?
Vill inte uttala mig om det i bloggen.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja. Som alla andra år? Haha.


11. Bästa köpet?
Hm.. Mina gladiatorsandaler x2 par var väl använda i somras. Lika så min friis-väska i svart skinn.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor, små saker och nöjen. Helt klart.



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Absolut. Hemskt om det hade gått ett år utan glädje?

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady Gaga- Pokerface, Pitbull - Hotell Roomservice, David guetta ft akon- se
xy bitch, david guetta ft Kelly Rowland - When love takes over.




15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror att jag både varit mer förstörd än någonsin, men även lyckligare än vad jag någonsin varit.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gått med i ett politiskt ungdomsparti och hittat närliggande extra jobb.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt onödig tid på betydelselösa och oväsentliga personer och saker.


18. Hur tillbringar du julen?
I år- Hemma med mamma, bror, pappa, morfar, moster och deras respektive.


19. Blev du kär i år?
Jag var kär när året inleddes men förhållandet jag hade då gick i kras strax innan sommaren. Kan inte påstå att jag blivit kär sedan dess riktigt.


20. Favoritprogram på TV?
Project Runway, top model och LA/Miami INK och kollat alldeles för mycket på MTV i allmänhet. Haha.


21. Bästa boken du läste i år?
Katie Byron- Behöver jag din kärlek?
En fantastisk bok om självuppskattning.

http://beta.ginza.se/Archive/Images/item_img_large/625081.jpg

22. Största musikaliska upptäckten?
Oj! Fransk gammal schlager och thåström som jag upptäckte "på nytt".


23. ?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Fick en TV, något jag önskat mig i flera år. Tack!

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41YZxhCMTOL._SL500_.jpg
25. Något du önskade dig men inte fick?
På min födelsedag? Minns inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Spenderade den med familj och min dåvarande pojkvän.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag haft mer tid och gjort allt jag verkligen velat.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Livstil? Klädstil? Jag skulle beskriva allt som allt som en utveckling mot en mer självständig ung kvinna. Faktiskt.


mitt hår- igen.:(

29. Vad fick dig att må bra?
Alla stunder av ren glädje och en hälsosam livstil.


30. Vilken kändis var du mest sugen på:
Oj! HAHA. Eh.. Får man ta B-kändisar?
http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs021.snc3/10842_205175582499_764737499_2958855_683824_n.jpghttp://profile.ak.fbcdn.net/v225/714/101/n600896214_5098.jpg

31. Vem saknade du?
Matilda Persson, mitt ex, sen måste jag erkänna att jag saknat den relation jag haft med Izabelle tex, som jag känner att vi byggt upp på nytt igen.


32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj. Hm.. Vet inte om jag träffade så mycket "nya" människor. Dock har jag lärt känna människor bättre som jag haft omkring mig men aldrig riktigt pratat med. Emelie Hurnasti är ett prakt exempel på det. Underbar tjej faktiskt! Tror jag lärde känna flera i mitt lag också på ett nytt vis; Elin S, Frida, Bea, Johanna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0