Dansdag, shopping, sushi och hovet


Snyggingen på bilden är min lillebror inne på globenshoppingcenter.

Idag hade vi först "dansdag" i skolan efter lunch. Detta innebar en hel del negativa saker.

1. Jag var tvungen att dansa med helt random personer jag aldrig ens SETT förut, trots att jag gått två år på min skola. (Vi är runt 1500 elever..)

2. Jag var tvungen att hålla i folks händer, handsvett, äckligt ÄCKLIGT Ä C K L I G T!
Svininfluensan någon? Höll på att kräkas av obehag när en kille som luktade gubbsvett tog mig i handen och handen nästan gled ut hans grepp pga av allt hans svett. (!)

3. Jag slutade senare än vanligt. Aldrig kul?

4. En av danserna vi skulle lära oss var oldschool hiphop. En del av dansen var att man skulle "slå" sig själv på låren. Tror jag tog det lite FÖR seriöst då jag har blåmärken på båda låren efter dessa slag. Haha. Faaaaiiil.


Efter skolan åkte jag och min lillebror in till globen och gick och letade julklappar.
Vi fann några och sedan dinerade vi SUSHI och någon Yaki niki (stavning på det?).
Andledningen till varför vi åkte dit var för att vi senare skulle gå med mitt lag och se Djurgården - Rögle matchen.
Vi hade bra platser och det var strax över 6.000 person på hovet så det var trevligt.
Djurgården vann dessutom så det var ju ÄNNU MERA trevligt!




Och bjuder på en gnutta stämning.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-12-10 @ 23:04:52
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0