Det roligaste med julen?

Jag vet inte om det roligaste med julen är stämmningen, musiken, maten, julklapparna, kalle anka eller helt enkelt alla helt FLIPPADE SMS jag får dagligen!

HAHAHAH!
----------------------------------------------------------
Häromdagen fick jag ett långt sms med:
"Snön ligger vit på taken, tomten knullar en nisse i baken.."


Någon dag senare fick jag ett MMS av en annan kompis med texten:
"God Jul tjejer!"
och en animerad bild på en snygg kille utklädd till tomten som strippar.


Senast för en stund sen fick jag ytterligare ett MMS med:
"Det blir ingen jul i år. :D Jag dödade precis tomten."
Och en bild på en jägare som skjutit tomten och alla hans renar.


Liksom? HAHAHAHAHA!
RIP- 1900-talets julkort med ordentliga foton och vackra rim.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0