Vad är det för fel på det svenska rättsväsendet?



Det här gör mig helt jävla galen!
HUR FAN KAN DET INTE VARA STRAFFBART?!

I Sverige får man inte kissa på offentlig plats
, man får inte säga neger, man får inte köra bilen för fort, man får inte ha bygga utan tillstånd, man får inte kränka någon men uppebarligen räknas inte att bli fotad i sömnen där fotografierna föreställer ens underliv som en kränkning?

Är saker som detta någon typ av offentlig handling som man kan titta på?

En fråga jag mer än gärna skulle vilja ställa till den personen idioten som fastslog den här domen.
Hur skulle du känt dig om din kompis pappa hade fotograferat ditt kön när du sov?

En annan tanke som slår mig.
Hur hemskt det måste vara för "mannens" dotter/son som bjudit dit tjejen som blivit fotograferad.
Och hur hemskt det måste vara för "mannens" fru/sambo om denne har någon sådan?

Ge han feta jävla böter!




Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-12-30 @ 19:15:08
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0