Stockholm


Because of you - Kelly clarkson

Ledsen för dålig update i dag. Har inte varit hemma mellan 12-23 idag.
Jag och underbara Izabelle var i stan på julmarknad, julshopping och sedan åkte jag med hem till henne och åt en god middag och pratade. Jätte tack för idag Izabelle.

Mellan Sergel och hötorget, hoho.

Sergelstorg/Plattan. Notera den rosa Tele2 granen. HAHA!

Mellan gamlastan och drottninggatan.

Gamla stan, tror det heter järntorget eller är jag helt ute och cyklar då?
Ni vet torget brevid storkyrkan?

Vi delade på en sockervadd. :D


Och med det får jag avslutande berätta att jag har med mig runt 8 st småpåsar hem och har fortfarande MÅNGA julklappar kvar. Och det var föresten gaaaalet mycket folk i stan i dag. Ni ser kanske själva på fotona..
Men fick trängas och stå i långa köer ÖVERALLT. Kul kul med kö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0