Hårvård

http://www.shoppingbag.com.au/productimages/08717751144.jpg


Insåg efter senaste frisörbesöket att mitt hår nog skulle behöva lite bättre vård.
Så jag investerade i en ny hårinpackning, LOREAL expert absolut repair.
För att lägga ett betyg/omdöme så att jag minns till nästa gång: Den gör håret starkare, verkligen, men tycker inte
att håret blir så "glansigt" som jag skullle önska. Provade tidigare en annan hårinpackning och tror jag ska köpa den igen när denna tar slut. För annars kommer nog mitt hår trilla av med tanke på att jag duschar och tvättar det varje dag, eftersom att vi har träning nästintill varje dag normalt.

http://www.lookfantastic.com/Images/Products/luminomasquef.jpg
Denna (eller någon nästintill identisk) hade jag förut och tyckte jag fick glansigare hår av den om jag minns rätt.
Ska köpa den och se i alla fall. Mitt hår dör på största allvar utan hårinpackning 4 dagar i veckan.

Använder även silverschampoo från Loreal och tyckte det är super. Dock kan man inte använda det oftare än med 3 dagars mellanrum, då håret lätt blir BLÅTT av för tät användning. Jag använder det numera max en gång i veckan då jag tycker det räcker bra. Finns även silverschampoos som är som koncentrat som man spär ut, men det gör man inte med den här i alla fall.
http://www.comparestoreprices.co.uk/images/lo/loreal-loreal-serie-expert-silver-shampoo-250ml.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0