Innebandy idag

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs056.snc3/14363_105849456096235_100000135443841_155864_1766027_n.jpg
Malin och Jocke mot några från laget "Barbie dolls".


En kortare summering av dagen kommer, ska hoppa i ett bad och göra mig av med den groteskt hemska svettlukten. Euw.


update:
Vi spelade matcher under hela dagen. Första två matcherna alá 10 min KORTA förlorade vi med 2-1 och 2-3, suuuger att förlora med ett enda mål. Sedan spelade vi en oavgjord innan lunchen, och efter det vann vi vår match (woho) och sedan en oavgjord till. Helt okej resultat ändå.

Hade gulligt läktarstöd av Jessica, Mimmi och Bella ett tag. Haha.

Kul som fan var det i alla fall, även om jag är sjuukt mycket sämre på innebandy än ishockey. Folk som säger att det är samma sak typ, HELL NO.

Tror att det var en idrottsklass med endast spelare från innebandyprofilen som vann till slut. Jävligt otippat, huh?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0