Kan jag komma på något mer..?

Jag är trött som faaan, har huvudvärk, har en del plugg jag måste göra, har lovat att ta en promenad med Lovisa om en timme, har snart handlat upp alla mina pengar på julklappar, missar en sovmorgon till kl 14 i morgon för att våra lärare hade lagt prov på den dagen vi spelade innebandy.. Med andra ord måste jag göra dem proven i morgon när alla andra ligger och sover. Roouuumpaaa.


Ska bryta trenden och försöka gå och lägga mig tidigare i kväll. Notera FÖRSÖKA.

Tre kronor tränar i våran ishall nu i flera dagar så vi har inte haft träning sen i lördags (match) och nästa träning är på onsdag. Vad är det för jävla stil? Ush, hataaar långa uppehåll.


Hm.. Kan jag komma på något mer att gnälla på?

SVAR JA! Det kom snö i morse, hatar snö. Snön ska komma två dagar innan julafton och ligga kvar två dagar efter julafton. Sedan ska den vara väck resten av året. BLÄ. Kallt som sjutton blir det också. Inte okej.

Dessutom fick jag och marcus skjuts till våra skolor i morse, vilket resulterade i att jag glömde busskortet. FAAIL. Var kallt som fan att gå hem från stationen.


Lägg märke till hur jag langar "sad face". Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0