Klockan är 9 och jag är uppe

Klockan är 9 på morgonen och jag är uppe, påklädd och äter frukost.
Vad har hänt? Vad gick snett? Varför?

En fråga jag har hunnit ställa mig själv i alla fall 4 ggr hittils den här morgonen.

Men detta innebär även en massa möjlighter.

1. Jag kan åka och fota.
2. Jag kan åka och handla på H&M. (har kvar 200:- i presentkortspengar)
3. Jag hinner även städa lite.
4. PLUS att jag ska åka och träna med brors lag i kväll.

Underbart! Det är liksom nästan 4 timmar kvar tills jag brukar vakna och jag är redan på språng. Haha!

Nej nu ska jag gå och skölja av ansiktsmasken och begagna mineralpuder-foundationen jag fick av lillebror i julklapp.
Väldigt bra grej då det inte alls täpper till porerna som mina andra foundations.
En av de jag har är nästan som ansiktsmask den med, haha.


Det är föresten exakt en månad kvar tills jag blir 18 år idag. Har längtat som fan i snart ett år då de flesta jag umgås med är 91:or eller äldre men nu är det lite dubbla känslor får jag lov att säga. Mer om det senare.
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Elin

2009-12-28 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0