Lov någon?

Hemma igen. Ny halsduk, nya trosor och nu leker jag med min kamera och försöker få till någon bra bild, men icke
Haha. jag kan verkligen inte bli bra på bild. :(
Dessutom fuckade min blixt så nu ligger den i vardagrummet och "vilar" som mamma sa.
Haha. Hoppas för allt i världen att den börjar fungera sen igen.

Hursom, trött som fan är jag också. Wiho.

Ska försöka hitta någon som vill ställa upp som modell fram över. Men det ligger nog långt ned på prioriteringslistan. Ush på alla måsten, vad hände med begreppet lov?

Kommentarer
Postat av: Alex B. Palm

2009-12-27 @ 17:44:05
URL: http://alexbringpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0