Matchdagboken

Inlägg nummer 4- mot Tullinge Borta


Bild från match mot Ormsta/DE. Tror Helene Åström är fotografen.

Spelarna:
3 kedjor och 2 backpar.
Domarna: Inget jag direkt reflekterade över. Tog gaalet många utvisningar dock i andra perioden.

Lagets insats: Det känns som att vi har en miljard målchanser som helt enkelt inte vill sitta. 61-16 tror jag att skottstatistiken blev till slut. Vi var dem som sköt 61 skott.
Resultatet: 2-0 till oss.

Någon jag vill lyfta fram: Tycker det känns svårt att bara lyfta fram en den här gången. Alla spelar på en relativt jämn nivå och tycker väl inte direkt att någon sticker ut och utnämner sig särskilt. Johanna Jovéer och Louise Leong i så fall, som båda gör en bra match ur min synvinkel.

Min insats: Tyckte jag hade bra ork och speed på fötterna. Inte överdrivet nöjd med mitt eget arbete i egen zon, men anfallszon tycker jag att jag och Johanna sköter oss utmärkt. Mer än utmärkt ibland. Vi var inte så jätte mycket i egen zon heller faktiskt, tycker jag inte. Jäävligt skönt att få sätta det första målet med 10 minuter kvar av den sista perioden. "Det var som att få  en orgasm" som Louise uttryckte det. Några minuter senare satte även hon vårat sista mål. Haha!

Mål: 1
Assist:0
Utvisnings.min:0
Övrigt: Fick ett pris av tränare som "matchen spelare/liknande". En chokladkaka med sjuukligt söt framsida.
Ska fota så får ni se sen. Tack tack tack!

Kommentarer
Postat av: Rickard

2009-12-21 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0