Matchdagboken

Inlägg nummer 2- mot Järfälla hemma


Spelarna:
Alldeles för många om man frågar mig. 4 forwards kedjor, 3 centrar och 2 back par. Gosh.

Domarna: Var väl sisådär. Inte katastrof, förutom ett dömt mål som inte var mål. Men annars helt okej.

Lagets insats: Tycker nästan alla har tappat självförtroendet helt. Vi gör inte det vi ska, vi hjälper inte varandra, vi har inte som lag "den där" viljan och glöden vi haft förut.
Resultatet:
Så pinsamt så jag inte ens vill skriva ut det. Min största förlust sen jag gick till Segeltorp.

Någon jag vill lyfta fram: Rosanna "Sanny" Singh. En spelare som fick sitta sista perioden idag, dock inte välförtjänt då jag tyckte hon gjorde en betydligt bättre match än vissa andra. Men det är ju inte jag som bestämmer..

Min insats: Fick börja som vänsterforward men när vi "gick ned på folk" och några blev bänkade fick jag spela back istället. Var ganska kul, även om jag mycket hellre spelar forward.
För att beskriva min egen prestation "Det är som att jag springer och någon lyfter mig i huvudet och jag fortsätter att springa". Sedan bara "rann" puckarna/passningarna igenom mig och mina ben vid flera tillfällen idag. Vad är det för jävla skit grej? Måste rengöra visiret (glaset vid gallret) och skärpa mig.
Ska bli tuffare i mitt spel också har jag bestämt mig för. Jag har 0 utvisningsminuter hittils den här säsongen, av 10 spelade matcher. Visst det är väl toppen att efterstäva "fair play" och allt, men ibland måste man väl ta en utvisning för att förhindra mål? Eller?

Mål:0
Assist:0
Utvisnings.min:0
Övrigt: Jag fick lagets interna pris "matchens kexchoklad". (något av ett vandringpris då man får en kexchoklad och sedan nästa match får vara den som delar ut det..) Men tycker väl inte att jag direkt utmärkte mig idag och förtjänade den. Min mamma tyckte Elin Benn förtjänade den, så om Elin läser detta så ta åt dig.


Foto: Louise Leong

Kommentarer
Postat av: madde

2009-12-13 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0