Morgonträningen

Den dåliga updateringen idag beror endast på en sak. En sjukt jävla rolig dag.
Delar därför upp hela dagen i två inlägg. Vi börjar med morgonen.


Inledde dagen med träning 8.30-9:50. Ett skönt ispass och fick mig några morgon skratt.
Vi skulle köra en "tävling" där man ska trängas i en zon och alla har en varsin puck, sen ska man försöka slå ut varandras.
Elin: "Jempa, jag har ett förslag. Om du inte slår ut min puck, så slår jag inte ut din."
Jag: "Haha, visst. Men om det bara blir du och jag kvar då?"
Guess what? Det slutar med att det bara är Elin och jag kvar. Haha!


Jag och Sandra, som den här säsongen flyttat upp och spelar i Modo, men varit hemma nu under julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0