Mycket för mig

Dålig update i dag. Först hade jag match (ska skriva matchdagbok på den strax..)
sen åkte jag och mami och letade julklappar, och slutligen så avslutade jag kvällen med middag och bio med Lena, Frida och Bea. Trevligt sällskap, bra film och en skön kväll. Tack!

Kul att ändå strax över 60 personer tittat in hit i dag, trots den dåliga uppdateringen.
Ber om ursäkt.

http://www.teaterbiografen.se/bilder/luftslottet.jpg
bildkälla.

Vi såg den senaste filmen som är baserad på Stieg Larssons "Luftslottet som sprängdes".
Såg "tvåan" nu för någon vecka sen så det var kul att se fortsättning med så kort tid emellan.
Är helt ärligt tokigt förtjust i alla tre filmerna, även om jag varje gång känt att "Nej men VAH?! Är filmen slut där!? - Den kan inte vara slut sådär. När kommer fortsättningen?".
Och det värsta är att enligt Bea så var det här den sista filmen. INTE OKEJ.
Och inte kan Stieg skriva en ny bok heller, han är ju inte i livet längre. Tråkigt att han avled nu när hans berättelser hyllas och drar in miljoner. Jävligt bra filmer blev det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0