Ny klänning



Idag köpte jag en ny klänning på B-young (Tack pappa!)
och ett par bruna benvärmare för 25:- (!!) på H&M.(Har dock ingen bild, men haha, alla vet hur bruna benvärmare ser ut? Right?)
Var så gaalet kallt ute i dag så kände att jag måste investera i mer varma kläder nu framöver.


Fick bli en kort video då det var helt omöjligt att få till en bra bild.
(Notera att jag böjer mej ned lite för att visa korset som är över ryggen, haha)
En påminnelse till mig själv och mami: KLÄNNINGEN MÅSTE HANDTVÄTTAS.


Tänker ha på mig den på min kompis födelsedagsfest den 19:onde tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0