Nytt kylskåp

Jahapp, då återstår endast två saker kvar på min "att göra lista" för dagen.
Städa och träna. Ångeest för städningen. Jag suger på det och är inte alls sugen.
Fyfan för att jobba som städare/städerska! Sanitetsarbeten i allmänhet verkar otroligt obehagliga och skrämmande.
Inte alls min grej. Alla människor som sysslar med sådant ska ha en enorm elouge (stavning på det?) för sitt slit.


Apropå annat så har min pappa har investerat i ett nytt kylskåp. Han ringde mig under dagen och frågade om jag tyckte att vi skulle ha ett svart ellet vitt kylskåp. Haha. Jag tyckte ett svart, även om det inte passar in i vårat annars ganska vita kök.
Jag: "Men ring mamma och fråga först?"
Pappa: "Men nej, det kan jag inte göra. Det är ju en överraskning till henne!"
Jag: "Meh haha. Okej. Men ta något, det spelar ingen roll tycker jag."

Några minuter senare ringer han upp igen.
Pappa: "Jag ringde mamma..."


Alltså? HAHAHA! Vad vad grejen med att fråga mig då? Haha.
Nu har vi i alla fall ett nytt kylskåp, ett vitt. Tråkigt nog.


Vet föresten inte om jag berättade att mina föräldrar köpte en bakmaskin innan julafton?
En bakmaskin var ju verkligen något jag alltid upplevt saknas i min vardag. Haha.
Onödigaprylar.com? Men men, brödet är ätbart och maskinen är typ lika stor som en skrivare till datorn.
Ganska lik en skrivare till datorn även till utseendet faktiskt.
Hahaha!
http://www.electrolux.se/products/XMLTHUMBNAILIMAGE/P026072.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0