Sökande utan att finna "den ultimata"


En av mina tidigare favoritlåtar. Lyssnade på den sisådär en miljard gånger i går kväll.

Nu är jag hemkommen och trött i kroppen. Den är och lever sitt liv någon annanstans, ungefär.
Jag har inte köpt ett smack. Helt sjukt men sant.
Jag har lovat mig själv att jag inte ska köpa något jag verkligen, verkligen vill ha. För det blir så lätt att det hamnar i garderoben/skohyllan och bara finns utan av att användas. Dessutom har jag även bestämt mig för att börja använda mer naturfärgade saker och investera i fler koftor/cardigans, t-shirts med inspirerande tryck och rutiga skjortor.

Någon annan som står på önskelistan är svart spets. Men letar hela tiden efter "den ultimata" och då blir det genast mycket svårare.
Det är lite som alla människor där ute som försöker hitta "den rätte".



Kommentarer
Postat av: mimmi

2009-12-29 @ 10:53:59
URL: http://mimisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0