Vaken innan 12

Lyssnar på Beyonce och taggar inför en dag med shopping.
Jag funderar på att ta på mig mina armbågsskydd, för jag lär ju knappast vara ensam ute idag. Haha.
Ser framför mig hur jag springer omkring på Åhléns i ishockeyutrustning och armbågar alla som inte flyttar sig. HAHA!
Tråkigt morgon humor!

Hur som, jag är vaken innan 12 i dag. Beröm till mig själv för det. Jag har till och med hunnit klä på mig och tvätta ansiktet och allt.


Undrar vart min övriga familj tagit vägen dock.
Är det bara jag som ständigt vaknar, går upp och inser att jag är ensam hemma idag igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0