Vem är du?



Min "stabila" besökarstatistik.
Haha, se ironin.
Men kul att det var så många som kikade in i går i alla fall.
Tycker det är helt sick att nästan 120 pers vill se vad jag har att säga.

Blir lika chockad varje gång någon säger att de läser min blogg.
För mig är det liksom en plats där jag dels skriver för de som faktiskt bryr sig om vad jag gör, men även för att få utlopp för alla mina åsikter, tankar och funderingar kring saker. Kan inte förstå att det är ett sådant intresse för det. Men men.. Kul som tusan!

Tycker alla som läser är på tok för anonyma föresten!

Den som kommenterar mest är helt klart min snygging  Vicky, som säkert langar en kommentar om dagen.
Jag läser hennes blogg flera ggr varje dag jag med, men är inte lika bra på att ge respons.



En grej slog mig,

JAG VILL ATT ALLA SOM LÄSER DET HÄR LÄMNAR EN KOMMENTAR.


Har du egen blogg kan jag länka den senare kväll, det spelar ingen roll om du läser varje dag, då och då, eller hittade hit första gången idag. SKRIV.

Ålder?
Bor?
Hur ofta du läser och varför?
din bloggadress?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

2009-12-15 @ 17:11:50
Postat av: Victoria ♥

2009-12-15 @ 18:52:11
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Patrik

2009-12-15 @ 21:50:15
Postat av: geraae

2009-12-17 @ 00:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0